Alumni predavanje: Mogu li digitalni alati unaprijediti nastavu biologije?

685

Predavač: Jasenka Meštrović, učitelj savjetnik

Sažetak: Iako je osnovna škola u Hrvatskoj obvezna, nemaju sve škole osigurane iste materijalne uvijete. Podrazumijeva li to automatski i slabije ostvarivanje i usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda u određenim školama? Ne nužno. Ako nas je COVID epidemija ičemu poučila to je da za aktivnu nastavu s učenikom u središtu ne moramo nužno biti uživo. Na tržištu je dostupno mnoštvo simulacija, digitalnih alata za suradničko učenje i provjeravanje znanja te interaktivnih aplikacija koje nastavu mogu učiniti smislenom i aktivnom. S pojavom alata koji u sebi imaju ugrađenu umjetnu inteligenciju stvari se dodatno pojednostavljuju. No, kako u „šumi“ alata odabrati one koji će biti primjereni nastavi biologije možete saznati na današnjem predavanju.

Datum i vrijeme održavanja: 18. siječnja 2024. u 18 sati

Trajanje predavanja: 30min + 10 min za pitanja i odgovore

Kratak životopis predavača: Magistra edukacije biologije i kemije koja je diplomirala 2011. godine u Osijeku. Ubrzo nakon diplome zapošljava se u osnovnoj školi Vođinci u Vođincima (okolina Vinkovaca) gdje i trenutno radi. Osim potrage za inovativnim metodama rada u svojoj nastavi, rado sudjeluje i u aktivnostima izvan škole. Autorica je udžbeničkog seta Priroda 6 te recenzentica brojnih drugih edukativnih materijala. Bila je članica državnog povjerenstva za provedbu natjecanja iz Biologije. Sudjelovala je u velikim državnim edukacijskim projektima pod vodstvom prof. Branka Bognara (FFOS) te pod vodstvom prof. Radanović (PMF, Zagreb). Suautorica je sveučilišnog udžbenika s područja metodike biologije. Sudjeluje na kongresima i edukacijama u zemlji i inozemstvu.

Uvjeti: Predavanje je besplatno i namijenjeno članovima udruge Alumni BiolOs i studentima Odjela za biologiju. Održat će se putem platforme Google Meet, a svi zainteresirani će mu moći pristupiti na poveznici koja će biti poslana elektroničkom poštom.

Poziv možete preuzeti ovdje (PDF).