U sklopu Edukacijske sekcije studenti II. godine diplomskog studija (smjer nastavnički) održali su 25.03.2025. radionicu pod nazivom ‘Od kaosa do fokusa: Kako učiti efikasno?’ za studente I. godine prijediplomskog smjera. Cilj radionice bio je upoznati studente s izbornim modulom Kemija te im predstaviti različite tehnike i metode učenja kako bi im se olakšalo savladavanje gradiva. Kroz interaktivne aktivnosti i razmjenu iskustava, studenti su stekli uvid u ključne koncepte modula, učinkovitije pristupe učenju te dostupne oblike podrške, čime su osnaženi za uspješno praćenje i polaganje predmeta.
Studenti su podijelili svoja iskustva, savjete i strategije učenja s kolegama, pomažući im da lakše savladaju gradivo. Kroz prezentaciju, praktične primjere i demonstracije različitih tehnika učenja – od mnemotehnika, ČPČPP metoda i konceptualnih mapa– studenti su dobili korisne alate koji im mogu olakšati usvajanje složenih pojmova. Osim akademske podrške, naglasak je bio i na zajedništvu i međusobnoj pomoći, pokazujući studentima da nisu sami u procesu učenja. Radionica je završila otvorenom panel diskusijom pitanja i odgovora, gdje su studenti mogli postaviti konkretna pitanja i dobiti smjernice iz prve ruke. Na radionici su sudjelovale i diplomirane studentice nastavničkog smjera, Viktorija Čurila i Tea Gutić koje su podijelile svoja iskustva te razgovarale o svojim trenutnim poslovima. Kroz njihova izlaganja, studenti su dobili uvid u različite karijerne mogućnosti u obrazovanju i šire, što im je pomoglo da steknu jasniju sliku o budućim prilikama za zapošljavanje.
Radionicu su realizirali studenti Ana Pirić, Tea Mršić i Franko Vadlja.


